Historia Firmy
Początki marki Audiomedia

AUDIOMEDIA została założona w 2003 roku przez włoski koncern Clarital S.p.A, jednego z czołowych dystrybutorów produktów marki Clarion w Europie. W początkowych założeniach miała być uzupełnieniem oferty marki Clarion, ale z czasem stała się solidną podstawą oferującą całą gamę produktów w bardzo atrakcyjnych cenach, czyli segmencie rynku nie konkurującym z produktami firmy Clarion.

W 2008 roku produkty Audiomedia z dużym powodzeniem weszły na rynek polski. Trzy lata później, widząc potencjał i dopasowanie do wymagań swoich użytkowników, dotychczasowy dystrybutor - firma 2N-Everpol stał się właścicielem marki Audiomedia, otrzymując tym samym przepustkę do najlepszych światowych fabryk, gdzie swoje produkty wytwarzają najbardziej znane elektroniczne marki.

Produkty i plany firmy
Plany rozwoju marki Audiomedia

Wraz z graficznym odświeżeniem logo marki i layoutu, Audiomedia stopniowo rozszerza portfolio produktów, oferując wiele nowych rozwiązań dedykowanych do samochodu: od słuchania ulubionej muzyki, poprzez oglądanie filmów po systemy do nawigacji GPS.

W najbliższych planach firmy jest rozszerzenie oferty o inne urządzenia oparte na najnowszych trendach technologicznych z dziedziny elektroniki użytkowej, które wykraczają poza ramy car-audio.